Re: dwa systemy i format C

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 21:30:34 MET DST

"Jacek Maciejewski"napisał:

> Oczywiście, ale odpalony z dyskietki.

Chyba pytający mocno Ci się czymś naraził, że go jeszcze podjudzasz do
sformatowania partycji rozruchowej. Co prawda samobójców się raczej
przekonuje, aby pożyli jeszcze trochę, a nie doradza się rodzaju sznura do
powieszenia, ale skoro już tak, to ja podsunę gotowca na następny post (o ile
będzie miał go na czym napisać): "Miałem systemy na C: i E: formatnąłem se C:
żeby mieć tylko na E: teraz nie odpala mi żaden ło jezu co robić".

JoteR