Re: Jaka płyta (używana) do Celerona 1.7 (Socket 478)

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 19:28:21 MET DST

> Człowieku nigdy nie wiadomo ile płyta będzie działać , nie ma gwarancji że
> podziała te 2 lata . Nawet nowe płyty.
Toć wiem o tym doskonale. Vide poprzedni Soltek, który się wysypał, kondie
też szybko w nim powysychały. W mojej płycie ECS, która była używana mniej
więcej tyle samo jeszcze nic nie wyschło. A wielu przed ECS ostrzegało...
Jednym słowem soltek wstawił trochę szmelcu.
Ja się tylko pytam o polecane modele płyt...