Problem ze sterownikamdo karty dżwiękowej

Autor: fredperry <fredperry_at_niemago.com>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 16:53:09 MET DST

Witajcie
Mam nowego Windowsa Media C i mam taki błąd co jakiś czas znikają mi
sterowniki do karty dżwiekowej czasami wgrywam je i są a za jakiś czas już
ich nie mam ,co to może być zassałem nakładkę z Microsoft którą tam
znalazłem dotyczyła właśnie tego problemu ale nic nie pomogło posiadam
wszystkie uaktulanienia i nic błąd sie powtarza dzwieki spod Windowas są
zawsze ale jak chce słuchac muzyki to cisza...co zrobić ?
Uruchamiam komputer i ich nie ma wgram są a później znikają...dziwne....???
Pozdrawiam