armada sb i bios

Autor: lukas <luk_01_04_at_op.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 15:57:08 MET DST

Witam,
Ostatnio dostałem od kumpla laptopa Compaq Armada SB (nie mam pojęcia jaki
to model) i nie mogę dostać się do jego biosu. Szukałem w internecie
informacj o probach wejscia do ustawień ale żadne z proponwanych
kombinacji klawiszowych nie działają. Znalazłem też informacje o jakiś
specjalnych dyskietkach i "rompack`ach" ale nic takiego nie mogłem
sciagnąć. Więc jeżeli ktoś będzie wiedział jak rozwiązać ten problem to
proszę o informacje. Z góry wielkie thx.