Re: Monitor 19' do grafiki i wideo, jaki ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 15:23:24 MET DST

Miloszek wrote:

> Tyle to ja moglem w archiwum przeczytac,
> a tu znowu kolega wyjezdza z monitorem za ponad 2 tysiace !

O matko, googla Ci zjadlo? Ten monitor mozna kupic za 1699zl:
http://www.ceneo.pl/75593
zeby nie bylo ze to niesprawdzony sklep to osobiscie tam kupilem.

> Jeszcze brakuje tylko kogos kto powie ze tylko EIZO ;)

EIZO jest ok, ale trzeba uwazac na te nowe ze slabymi matrycami.

> Moze zadanie nie jest latwe zeby kupic dobry i jednoczesnie i do
> grafiki i do wideo w tej cenie, ale 60 fps w grach mi nie potrzebne...
> wiec moze cos sie jednak znajdzie ? decyzja nie jest latwa dlatego
> napisalem na grupe i prosze o pomoc!

Daj spokoj nie rob wstydu...

> Co do NEC'a to sobie chwale sam teraz mam CRT tej marki !

A ja mam CRT Neca i poza fajnym kineskopem (diamodtron) to jeden wielki syf
i tandeta. Taki stan nastapil ~w czasi po polaczenia Neca i Mitsubishi.

PS: mam wrazenie iz juz wybrales monitor a teraz czekasz jak ktos wymieni
"ten" model?!

--
pozdrawiam
      Mikolaj