Monitor 19' do grafiki i wideo, jaki ?

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 13:16:29 MET DST

Witam

Wiem ze temat wyboru monitora LCD byl juz wiele razy poruszany,
wiec prosze wiezyc ze duzo czytalem w archiwum tej grupy i nie tylko.
Niestety nadal nie potrafie ostatecznie wybrac co bedzie najlepszym
dla mnie zakupem w przedziale cenowym 1500-1700 zl.

Monitor bede uzywal to grafiki webowej i do komputerowego montazu
wideo, Wiec matryce TN i S-IPS z roznych powodow odpadaja....
Zostaje VA tylko ktory model monitora.........
Wybralem 3 i w zasadzie kazdy powienien byc dobry, ale chcialbym aby
ich uzytkownicy, albo osby ktore poprostu sie dobrze orientuja jednak
powiedzieli co wybrac lub podpowiedzieli cos innego, ale koniecznie w
tym przedziale cenowym, wiec np. EIZO w mojej sytuacji odpadaja...

Wybralem:
Fujitsu-Siemens ScenicView P19-2 - S-PVA
Belinea 101920C - Premium MVA
Samsung SyncMaster 940FN - PVA - 19

Moze ktos ma ktorys z tych monitorkow, prosze o opinie,
a innych co by sami kupili ;)

Pozdrawiam
Miloszek