Re: prtzerwana tasma

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 07:14:04 MET DST

> no to jezeli mamy sprawne raczki to zrobic jak najmniejszymi kabelkami "na
> krótko" i powinno zadziałać, ale nie wiem od czego ta tasiemka, toteż nic
> nie powiem więcej.

mam tylko transformatorowke z grubym grotem i rece mi sie trzesa ;) juz sie
umowilem z "lokalnym naprawiaczem telewizorow" ...a "serwisy komputerowe"
to, jak wiadomo... a do dziadka cudotworcy, co jeszcze w 8mio bitowych
maszynach scalaki przelutowywal to za daleko mi jechac z taka pierdola

tasma do "tego czegos" co podswietla matryce, i przy okazji do mikrofonu