Re: 6800 GS i problemy...

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 23:52:47 MET DST

hanek napisał(a):
> [...]
aha i jeszcze jedno
mam ta sama plyte i ona jest strasznie kaprysna jesli chodzi o BIOSy
kiedys chcialem wgrac nowsze i mialem potem problemy z uruchomieniem
windowsa, od tej pory siedze na F12 i nie narzekam... jak ci sie nudzi
mozesz sprobowac wgrac cos starczego, zobaczyc czy pomoze

hanek

ps. na niektore problemy moze pomoc przestawienie czestotliwosci AGP z
66 na 67, nie pytaj dlaczego ;-)