Re: Toshiba - gwarancja i serwis?

Autor: ikselka <iksel_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 23:07:45 MET DST

Franciszek Sosnowski napisał(a):
> I to w ciagu, bodajze, 30 dni od zakupu.
> Wiec pamietaj, bo szkoda stracic 2 lat gwarancji.
Dzięki, wiem :-) Czy muszę dokonywać tej rejestracji przy użyciu
komputera, którego dotyczy gwarancja?- bo może jakieś specjalne
ustawienia się wtedy dokonują czy też jakieś wpisy w rejestrze?
Chciałabym zrobić to jak najszybciej, zanim córka dostanie prezent
(dopiero za tydzień się z nią będę widziała i to nie w domu,
tylko w jej akademiku), a nie chcę specjalnie w nim teraz instalować
Neostrady...