Re: Barton 3000+ mobile czy nie ?!

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 22:55:02 MET DST

Miloszek napisał(a):
> no to wymienimy co bys zapoponowal ?
> nie bede cisna go strasznie tak troche.....z 300 mhz ;)

Jak 300 MHz to szczerze mówiąc bierz Athlon64 3000+ i nawet się nie
zastanawiaj, poważnie dobrze Ci radzę. Przemyśl to.

> Nie no Feel, z mojej wiedzy to ten drugi to chyba omijac lukiem....;)

Wręcz przeciwnie! Feel to bardzo kiepski zasilacz, nie do zaakceptowania
w takim zestawie dodatkowo z myślą o O/C. Modecom MC to całkiem sensowne
minimum przy wyborze PSU, bo bardzo dobry to on teĹź nie jest.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: