Toshiba - gwarancja i serwis?

Autor: ikselka <iksel_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 20:25:46 MET DST

Witam. Od dwóch lat mam Acera, Toshiba jest dla córki, a do tej pory
na szczęście nie miałam ŻADNYCH powodów do kontaktu z serwisem
"względem" mojego Acera. Boję się, że z Toshibą może być
inaczej, więc wolę wcześniej wiedzieć coś więcej, aby uniknąć
zamieszania w momencie krytycznym. Chodzi mi dokładnie o to, jakie
kroki należy podjąć w przypadku awarii notebooka Toshiba, tj. od
kogo zacząć kontakt i co robić. Właśnie kupiłam taką jedną
14"-kę (córce), ale poczytałam starsze posty (tylko takie mi
wyskakują w wyszukiwaniu) i trochę mi nietęgo na temat serwisu. Co
się dzieje dziś, jak to w rzeczywistości wygląda? Podobno trzeba
gdzieś wysłać- ale dokąd? Podobno często zwracają nie ten sam
notebook i to w gorszym stanie - horror jakiś?
Po drugie: nie wydali mi żadnej karty gwarancyjnej, tylko fakturę z
wyszczególnieniem zakupu komputera i rozszerzenia gwarancji do 2 lat
oraz etui na płytę (bez żadnej płyty!) , w którym jest
książeczka z pouczeniem, że należy się zarejestrowac na stronie
Toshiby, podać wszystkie numerki itp. i już. Myślę sobie, że
jakąś kartę gwarancyjną mogliby dać, bo kwit VAT ze sklepu jakiś
taki blady, jak wyblaknie całkiem, to kto będzie z niego cokolwiek
wiedział? Co z tego, że się zarejestruje ten komputer U TOSHIBY,
jeśli u siebie nie mam żadnego "poważnego" papieru? Jakieś takie
przyzwyczajenie mam, że papier musi być. Czy z tą gwarancją
wszystko OK?