Re: Pytanie o Asrock

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 19:57:53 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:ed9dhm$8tu$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Asrocki były dobre, coraz częściej słychać głosy, że coraz więcej jest z
> nimi problemów.Niestety, ale tak to już jest w naszym światku, że jak
> producent zrobi coś dobrego i taniego to zaraz musi się
> zrehabilitować.Jeśli to "stary" Asrock to kupuj, jesli nówka to dokładnie
> sprawdź.Do pewnego czasu Asrocki można było instalować w ciemno, a teraz
> już niestety nie:-(

Ja mam ASRock'a, który ma inne chipsety, niż w specyfikacji. W sumie to jest
opisane jako K7VT4A Pro, ale bardziej pasuje do K7VT6-C (układy dokładnie
jak w K7Upgrade-600). I co o tym myśleć? Fabryka takie dowiozła i wspawali w
płytę? A może ten facet, co utawia czipsety w podajniku wcale się nie zna na
tym i nie czyta opisów? Biorąc pod uwagę przeciętny poziom i
wykwalifikowanie pracowników w tych fabrykach, to bym się nie zdziwił.
Zarząd później wysyła to do Polski, bo to "kraj rolniczy" i się nie połapią,
a zawsze można walić na niewłaściwy montaż w komputerze. :-D