mały problem z kompem

Autor: Paweł <geres_at_op.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 18:45:14 MET DST

Witam

Niedawno kupiłem komputer Fujitsu - Siemens z procesorem Intel Pentium III
450 MHz. Wczoraj gdy go włączyłem podczas pokazywania początkowych tablic
komputer zaczyna wydawać przerywany sygnał. Przestaje dopiero gdy naciśnie
się dowolny klawisz na klawiaturze i zaczyna dalej ładować system. W tym
czasie również przez ok 2 sekundy wydaje przerywany
sygnał. Podczas dalszego użytkowania wszystko jest juz w porządku. Czym to
może być spowodowane?

Pozdrawiam
Paweł