Re: Czy uszkodzony procesor moze dawac losowe bledy

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 14:01:35 MET DST

Użytkownik "Tomek Banach" <poczta@beztego.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ed94oe$pu4$1@news.onet.pl...
> Generalnie mam troche dziwne problemy z komputerem i tutaj pytanie czy
> niesprawny procesor moze dawac niesystematyczne bledy czy awarie procesora
> jak juz wystapia sa zero jedynkowe czyli albo dziala albo komputer
> niewstaje ?

Losowo raczej niebardzo - podpadałby mi bardziej zasilacz, pamięć lub płyta
główna (w takiej kolejności). Ogólnie obserwuj, co i kiedy, może pomóc w
znalezieniu przyczyny. Odpowiadając dalej na zadane pytanie to, procesor
niesprawny może działać, ale raczej sypie ciągle błędami (w zależnych od
usterki sytuacjach). Tym samym to nie oznacza, że będzie źle działał cały
czas, ale np. przy każdym pakowaniu (nie czasami).