Re: stara obudowa i pomysl na wentylator

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 13:56:51 MET DST

Dnia Fri, 1 Sep 2006 13:49:42 +0200, Jacek M napisał(a):

> I teraz do sendna chcialbym do gory obudowy nad procesorem przykleic maly
> ale wydajny wentylatorek ktory by troche obnizyl temperature w tym miejscu.
> Co myslicie o wentylatorze na klej i w takim miejscu, oraz co malego i w
> miare wydajnego mozecie polecic.

Taki wiatrak nie obniży ci temperatury procka w dostrzegalny sposób. Jedyna
mozliwość to zainstalowanie na procku wydajniejszego systemu chłodzenia
(radiator o gęstszym użebrowaniu, większy, wiatrak o większym wydatku).
60st w stanie spoczynku to 68-72st przy pełnym obciążeniu, powinienes coś
jednak udoskonalić. Wiem, mało miejsca nad prockiem, ale musisz właśnie tu
coś zrobić. Podobno zastosowanie najlepszych z możliwych past daje do 2 st
różnicy w stosunku do zwykłych, ale ja nie sprawdzałem :) Poszukaj w necie
testów past.

--
Jacek