Re: buduje serwer plikow

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 10:55:09 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < legus
>Witam,
>Predkosc 54 Mb/s jest maksymalna jak jest dostepna w standardzie 802.11g
>(pomijam tu rozwiazania 108 Mb/s i 802.11a/b). Podejrzewam, ze realna to
>bedzie troche ponizej, musisz wziasc pod uwage narzut protokolow
>wykorzystywanych do transmisji.

1. "wziąć", na $DEITY !
2. Przecież Wi-Fi jest oparte na detekcji kolizji, jeśli mnie starcza
pamięć nie myli, więc, o ile w warunkach doskonałych przy połączeniu
punkt-punkt może mógłbyś osiągnąć jakieś zbliżone do tego wartości, o
tyle w praktycznym zastosowaniu dla wielu klientów będziesz mieć duuuże
straty. (akurat narzut warstw niższych będzie tu najmniej istotny).

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I am Ahrnold of Borg. Hasta l'ahssimilation,
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. baby!