Samsung 710MP - trzeszczenie zamiast dziwięku

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 08:49:52 MET DST

Witam.

Obraz tv na tym monitorze mam dobry, czyli sygnał jest dosyć mocny.
Jednak dzwięk trzeszczy tak jakby zamiast standardu bg był np. dk.
Próbowałem pozmieniać w standardach dźwiękowych , ale efekt był taki, że
zamiast trzeszczenia miałem inne trzeszczenie.
Zmieniałem ustwienia kraju, ale też nic.
Fine tune kidyś pomagał jak przejechałem trochę na +, teraz żadnej
reakcji oprócz zaniku wszystkiego.

Do tego samego kabla antenowego mam podłączoną kartę tv i tam obraz jest
słaby, ale dźwięk jest prawidłowy.

I co z tym fantem zrobić ?
Czy tylko do serwisu, czy może jednak gdzieś jest jakiś kruczek od dźwięku ?

Dzięki.
Darek Kotarba