Re: MOTOROLA SB5100 SURFboard Cable Modem

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 22:12:41 MET DST

Dnia 31 Aug 2006 21:39:14 +0200, Pootek tak nawijal:

> Jak to wygląda w praktyce, czy na obu kompach (komp pierwszy
> przez USB, komp drugi RJ45) będzie internet i/lub LAN ???

W praktyce po stronie uzytkownika masz wtedy dwa MAC adresy.
Jeden 'wbudowany' via USB, drugi (i kolejne) przez ethernet.
Ot, tyle.
Najpewniej ten modem masz wpuszczony w trybie bridge, wiec
sam z siebie 'internet' nie bedzie. Do tego musialby dostawca
wpisac te dwa MAC'e.
Tyle, ze to klopotliwe, bo zmienisz karte i juz sie sprawa
sypie. Nie prosciej podlaczyc jakis prosty router za 200zl?

> Chodzi o providera Multimedia Polska.

Tego nie wiem. Dwa abo? Moze maja abo na dwa sprzety jednoczesnie?

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...