Re: Jaki HDD Samsunga do p³yty Gigabyte ?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 21:27:57 MET DST

U¿ytkownik "none" napisa³ w wiadomo¶ci
> SATA da ci bardzo ergonomiczne okablowanie, co np. poprawi przep³yw
> powietrza w obudowie i widocznie zmniejszy pl±taninê kabli.

Przep³yw powietrza w obudowie która sk³ada siê tylko z.... panelu
przedniego? :P:P

> Dodatkowo w nowoczesnych komputerach jest po 6 z³±czy SATA i tylko 1 PATA,
> wiêc przy jakiej¶ wymianie bêdziesz mia³ lepiej z syskiem SATA.

Wymiany nie planujê, a je¿eli ju¿, to w 100% wszystko, "bez sentymentów"

> Linux bez problemów obs³uguje SATA, Windows wymaga dyskietki ze
> sterownikiem wk³adanej podczas instalacji.

Wiem ¿e Gigabyte na nForce3 rozpoznawa³y dyski SATA bez dyskietek.
Taki problem by³ natomiast na Ausus'ach na VIA KT600 i KT880.

A jaki konkretny model Samsunga wybraæ, maj±cy 80GB, 7200rpm, 8MB cache ?

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Ju¿ co drugi u¿ytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?