Re: tuner tv - czym sie sugerowac?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 20:18:26 MET DST

> http://www.videoaudio.pl/forum/index.php?showtopic=2610
> http://www.videoaudio.pl/forum/index.php?showtopic=2621
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=2971285
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=2963297

Po przejrzeniu tych linków zainteresowałem się kartą TV COMPRO Video Mate
X500. Przejrzałem kilka miejsc w internecie i znalazłem dość pochlebne
recenzje. Czy rzeczywiście ta karta jest tak udana jak się wydaje? Może ma
jakieś wady niewidoczne na pierwszy rzut oka? Jedyna wada na razie - trudno
ją dostać. W zasadzie tylko w sklepach wysyłkowych.

Pozdrawiam
MN