Re: MOTOROLA SB5100 SURFboard Cable Modem

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 19:38:58 MET DST

Dnia 31 Aug 2006 19:02:27 +0200, Pootek tak nawijal:

> Hmm... skoro można podłączyć TO do kompa przez USB (zamiast RJ45), to czy można
> podłączyć TO do dwóch kompów na raz (pierwszy komp przez RJ45, a drugi przez
> USB) i czy będzie chodzić internet i/lub LAN na obu kompach?

Nie, bo 'wewnetrzny' MAC jest inny (i musi byc inny) niz na
ethernecie karcie sieciowej.
Mozna go sklonowac na czas uzycia przzez ethernet, ale nie
ma jak zaadresowac wtedy dwoch interfejsow jednoczesnie.

> Nadmieniem, że nie dostałem ani instrukcji, ani sterowników, a

http://broadband.motorola.com/consumers/support/default.asp?supportSection=CableModems

Przez ethernet nie potrzebujesz sterownikow, masz 'czyste'
pakiety.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...