Re: czym róznią się te routery Cisco ?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 16:26:44 MET DST

Dnia 2006-08-31 14:56:48, encja *SMirek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> A czym różnią się od siebie v2 i v3 ?

Myślę, że obudową - jak to slawek napisał.
Ten nowszy ma CISCO-button - podświetlany przycisk do resetowania,
świecący na różne sposoby w zależności od aktualnego statusu routerka,
starszy - dokładniejszą informację na temat każdego portu.

Ja bym wziął v3 - zapewne ma nowszy soft.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]