Re: DELL GX150 jakie moduly ram

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 15:42:40 MET DST

"Vituniu" <vituniu@poczta.fm> wrote in message
news:ed6ot5$16m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Po dolozeniu rozsadnej karty graficznej pograc tez sie da... ;)
Mam gdzies nawet jakas Gf4 ale tam chyba potrzeba low-profile. Zreszta ta ma
byc sprzet
do inetu i pisania jakis prostych dokumentow, grac raczej na nim nikt nie
bedzie.

> Zwykle. Ale raczej 133 mhz (ze wzgledu na zintegrowana grafike).
> Organizacja dowolna (nie musza byc tzw. "BeiXowe").
> Maksymalnie 512 MB RAM (ograniczenie chipsetu)

No tak wlasnie myslalem, mam w gdzies w piwnicy jakiegos starego bx'a z 768
MB RAM wiec pewnie jakas
kostke 256 RAM z niego zabiore.

Dzieki za informacje.

Daniel