Re: Jaki cichy i niedrogi zasilacz?

Autor: Bazyl <bazyl3[nospam>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 13:17:08 MET DST

misiek1928 wrote:

> Rozejrzyj się za Fortronami na allegro.pl są bardzo dobre i ciche - te
> na 120mm śmigle :)

Ale w większości z miesięczną gwarancją rozruchową, bądź ledwo
trzymiesięczną. Jeśli są z 2-letnią to w cenie ponad 80 zł (350W). Za ok. 50
zł więcej można mieć Chiefteca i spokój przez 2 lata. Zapomniałem dodać, że
na zasilacz mogę przeznaczyć ok. 150 zł. Szkoda, że nie mam 400 zł, bo
kupiłbym Obudowę Chiefteca razem z zasilaczem. Wyszłoby taniej ;) A co
sądzisz o tym:
http://allegro.pl/item123531155_q_tec_400w_big_fan_12cm_pfc_afc_cichy_bezpieczny.html

--
Pozdrawiam