Re: Problem z BT / Windows 98

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 13:03:17 MET DST

Użytkownik "Szymon Fortuna" <svorka@NOSPAMgmail.com> napisał w wiadomości
news:ed68iu$gd5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich,
> mam problem z instalacją dongle'a bluetooth (z allegro - takiego z
> antenką,
> która jest tak naprawdę jej atrapą ;) pod win98se. Bluesoleil się ładnie
> instaluje, tylko jak go włączam pokazuje "Insert bluetooth device",
> podczas
> gdy jest on włożony. Doszedłem do tego, że to wina sterownika - nie
> zainstalował się, a sprzęt widzi jako "nieznane urządzenie". Wszelkie
> próby
> aktualizacji sterownika nie pomagają - jak to ugryźć?

Prawdopodobnie źle zainstalowałeś sterownik. Jaki soft masz do tego?

Z bitcomm'em na Win98SE postępowało się tak, że należało instalować soft
(plik exe instalki), a w trakcie jak wyłaził komunikat z prośbą o włożenie
BT, to dopiero wtedy wsadzić do gniazda USB. Każda inna metoda, to 100%
problemów.
Na pewno nie wolno instalować sterownika ręcznie przed pierwszym włożeniem
BT, ani nie wkładać przed instalacją oprogramowania!