Re: Seagate Barracuda 7200.10 na PATA

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 23:45:45 MET DST

Adamo vel Groszek napisał(a):
> Witam!
> Czy ktoś z Was posiada może któryś z dysków Seagate z serii Barracuda
> 7200.10?
> Najlepiej żeby był na Parallel ATA, ale jeśli ktoś ma SATA, to też proszę o
> jakiś znak :)
> Zamierzam kupić sobie taki dysk, wiec miałbym kilka pytań na priv.
> Pozdrawiam - Adam

Tak, ja posiadam model 200 GB 7200.10 na zwykle ATA, co cie interesuje?
Z spraw podstawowych:
- tempertura pracy (jeden wentylator z tył w obudowie [ArcticCooling]):
  jest 'zimny', 34-36 w dużym stresie, w najwieksze upały nie
przekraczało 39-40 stopni.
- kultura pracy: jak dla mnie bardzo bardzo cichy :), wydajność również
mi się podoba, ogólnie jestem bardzo zadowolny z tego zakupu.

Pozdrawiam
LUKY