taktowanie pamięci

Autor: kirikiri <1_at_1.1>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 23:20:57 MET DST

Cześć.

Dziś postanowiłem przetestować trochę mojego kompa. Do testu
wykorzystałem program SiSoftware Sandra Lite 2007. Konfiguracja
komputera to:
* AMD Sempron 2600+ Socket A, 256KB L2
* 2x256MB DDR PC3200, 400MHz
* AsRock K7VT4A+ VIA KT400 itd.

Jak widzucie komp trochę archaiczny jak na obecne czasy ale nie o to
chodzi ;) Nie bardzo się orientuję jak to jest z tą pamięcią DDR. Niby
jest 400MHz, ale podczas testów wychodzi coś zupełnie innego. Zobaczcie
sami:
http://img79.imageshack.us/img79/6672/1hm5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/9213/2is8.jpg

Na pierwszym obrazku zaznaczyłem czerwoną strzałką co mnie
zaintrygowało. Może ktoś mi wyjaśnić dlaczego tam jest 2x133MHz?

pzdr