Jeszcze kilka slow o monitorach

Autor: 271252 <271252_at_aster.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 21:16:16 MET DST

Dzieki wielkie za wszystkie porady w sprawie monitora.Chcialem jednoczesnie
dodac, ze nie jestem zadnym profesjonalnym grafikiem ani fotografikiem i w
tych dziedzinach ten monitor ma mi sluzyc do prac glownie domowych. Jesli
chodzi o WWW, to faktycznie zdarza mi sie zrobic cos w tym kierunku za
pieniadze. I do takich wlasnie zastosowan mialby byc przeznaczony ten
monitor, najchetniej, jak pisalem, LCD (bo glosy na tej grupie potwierdzily
to, co juz slyszalem i czytalem, ze nowe przyzwoite CRT dostac coraz
trudniej). Nie wiem, czy mam racje, ale nie jestem w tym wypadku przekonany
do matrycy TN. Z roznych opisow wynika, ze jest ona dosc slaba.
Poza tym mam jeszcze jedno pytanie. Moj BIOS jest to AMI z roku 2001, a wiec
dosc leciwy. Czy pod takim BIOS - em beda dzialac te wszystkie monitory i
karty graficzne, o ktorych byla tu mowa? Czy jest konieczna aktualizacja?
Przyznam sie, ze rozne rzeczy juz sam w komputerze robilem, ale tej jednej
czynnosci jeszcze nie, bo sie boje :-)

Pozdrawiam

271252