Re: Pytam, żeby potem nie żałować ;-)

Autor: bajtucha <no_at_email.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 15:19:21 MET DST

> Można dać jeszcze jedną radę - takie choroby bywają uleczalne...

żyję nadzieją, że cyniczne podejście do ludzi i sarkastyczne wywyższanie się
też jest uleczalne... może kiedyś wyzdrowiejesz

sam zmieniam sprzęt wtedy gdy gierki przestają mi chodzić, bo to właśnie one
w głównej mierze decydują o archaiczności twojej platformy. Myślę, że nie
oznacza to, że jestem "dzidziuś" i mam se kupić "plajstajszyn", bo komp do
wielu rzeczy służy, ale jego moc wyznaczają tytuły gier, które jest w stanie
obsłużyć.
Jak nie grasz to trudno, pewnie tego nie zrozumiesz... tylko po co tak się
puszyć.

bajtucha