Re: core 2 duo (cena)

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 14:42:36 MET DST

"maly 15" <maly158@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Boze, co to brednie tu wklejasz ?

[...]
> Konkurencja - czyli AMD - wciąż produkuje procesory o "starej"
> architekturze 90 nm. Intel wskazuje kierunek rozwoju procesorów:
> architektura 65 nanometrów i dwa rdzenie.

Ja tu widze lekka manipulacje, nowy kierunek intela to co najwyzej
technologia 65nm, bo dwa rdzenie
dla szarego uzytkownika to wprowadzil AMD seria A64.

[...]
>Co ważne, Intel (w przeciwieństwie do AMD), nie
> wymusza na użytkownikach wymiany płyty głównej - Core 2 Duo pasują do
> tego samego gniazda LGA 775 co wcześniejsze Pentium 4 D.

Szkoda ze cala rodzina chipsetow z plyt z LGA 775 nie dziala z c2d. W
sklepach od roku leezy cale kupa plyt pod c2d, sure.

[...]
> Intel oferuje obecnie najmocniejsze procesory na rynku. Główny konkurent,
> czyli AMD ze swoimi Athlonami64 X2 i FX może co najwyżej obronić swoją
> pozycję na rynku graczy komputerowych (bo wydajność komputera do gier
> budowana jest przede wszystkim na jego karcie graficznej, a nie mocy
> procesora),
So ? Skoro jest budowana na GPU to procek nie powinien miec wplywu na wynik.
Jakim
cudem wiec procki AMD sa szybsze ?

Wiesz co, napisz moze cos od siebie zamiast wklejac jakis stronniczy tekst z
Bog wie jakiej strony.
C2D jest wydajnieszy i chlodniejszy od A64 w wielu zastosowaniach, ale
przypomnij nam moze ile lat ma A64 i ile
lat intel staral sie go przegonic ? Udalo mu sie to w koncu powrotem do
starej dobrej architektury PIII.

Daniel