Re: Jak zainstalować system na lapie (TP 600E) nie mając napędu DVD ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 12:12:50 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Jaceq
>mowisz mandriva za windowsowa.. ja mam teraz FC4 ( jeszcze tylko 3
>tygodnie) i on jest bardziej windowsowy niz windowsy :) teoretycznie
>nie ma w nim mozliwosci nie uruchamiania X'ow, na starcie sa juz
>ladowane i dalej uruchamia sie wszystko juz w trybie graficznym...

A to bardzo ciekawe co Pan pisze. Jakoś mam serwer na FC5 (wcześniej
miałem na FC2) i nie miałem problemu z nieuruchamianiem X Window.

FUT warning

--
  Kruk@ -\                   | Powiem  to  tak:  ja  w  towarzystwie małych
          }-> epsilon.eu.org | dzieci czuję się jak kot z długim  ogonem  w