Re: Pytam, żeby potem nie żałować ;-)

Autor: Zaxxon <itit_at_atatl.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 10:18:03 MET DST

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości
news:ed3gqb$f62$2@inews.gazeta.pl...

> Lubię intele, ale tylko nie przepalone po przetaktowaniu. To samo z
> płytami
> głównymi. Nie szkaluję tutaj nikogo, po prostu nie chcę się niemile
> rozczarować. No chyba, że to mnie przepaliło a sytuacja bardzo się
> zmieniła.

e tam jakie przepalone, kiedys tak było ale wtedy taki procesor był nie
do kupienia a jak były to pojedyncze sztuki przegrzane itp, dzisiaj
sprzedawcy mają po 50 sztuk i więcej z gwarą na 3 miesiące, wersje OEM
http://www.allegro.pl/item124090891_procesor_p4_3_00_512_800_ht_cooler_f_vat.html

imho jesli kupowac intela to tylko takiego albo najnowszego conroe ale ten
670zł minimum (E6300) + sensowna płyta za 500zł (gigabyteS3)