Re: Asus Pundit -- opinie

Autor: Przemysław Sługocki <slugocki_at_post.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 10:06:56 MET DST

tomek wrote:

> Witam,
>
> ciekaw bylbym poczytac opinii Szanownych o komputerku jak w temacie.
> Glosne to ? Opinie w necie baardzo rozne...
Mam od prawie 2 lat. Procesor C 2,66, 1Gb RAM, SATA 250, nagrywarka DVD.
Zalety:
- jest mały,
- jest ładny - subiektywnie :-)
- bez awarii działa do dzisiaj.
Wady:
- cichy nie jest, przereklamowana ta cisza; no może w porównaniu ze
skrzyniami, w których siedzi kilka wiatraków jest cichy. Mój stary Compaq
EN, ech... ten był cichy.
- jakość wykonania obudowy jest taka sobie. Znowu porównując z Compakiem -
klasa niżej.
- taśma do ATA firmowo była niesprawna, musiałem wymienić, kabelek SATA
śmiesznie krótki i na odwyrtkę ma wtyczki - trudno dysk zamontować.

Ale jak się złoży, system zainstaluje i uruchomi to działa.
A propos ciszy - przy uruchomieniu ma takie niemiłe dla ucha silne i głośne
dmuchnięcie wentylatora, śpiącego z pewnością obudzi :-)
> Tomek
Przemek