Problem ze stabilnoscia WD2500

Autor: slawek <sidzio_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 09:27:37 MET DST

Witam,
Moj problem tkwi w zawieszajacym sie komputerze i to w kazdym momencie jego
pracy moze to nastapic po zaladowaniu systemu lub tuz po uruchomieniu
podczas testowania pamieci lub wyszukiwania dyskow. Moje podejrzenia padaja
na dysk western digital 2500 o poj. 250GB ATA 100 lub zasilacz.Mialem kiedys
podobny przypadek na zasilaczu 250W, na ktorym nie chcial ruszyc ATHLON
1700+.Teraz po wymianie na 300W i po wlozeniu dysku podczas wlaczania komp.
zdarza sie ze monitor wogole nie odpala, dostaje sygnal od karty graf. ale
nic nie wyswietla,za ktoryms resetem uda sie ale dysk zawiesi sie gdzies
podczas uruchamiania systemu, sa tez sytuacje gdy wlaczam a wszystko dziala
nienagannie.Dysk nie ma zadnych badsect. Tylko czasami gdy podczas dzialania
dotkne wtyczki gdzie podlaczone jest do niego zasilanie cos slysze jakby
dopiero zakrecil 3 talerzem. Moze to jakis zimny lut w elektronice albo w
tej zlaczce.Brak mi juz pomyslow.WYkluczam plyte (jetway),pamiec tez jest
git.Gdy odlacze dysk to wszystko dziala jak nalezy.CZy to jest wina
zasilania od strony zasilacza czy raczej dysku? Pomozcie.
Pozdrawiam, Slawomir Bartosik