problem z nagrywarka

Autor: nolina <nolina_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 23:13:48 MET DST

Witam
Otóz dreczy mnie taki kłopot.Mam DVD LG GSA 4163B.I od jakigos czasu gdy chce
nagrac na DVD jakies wieksze ilosci danych np.powyzej 700 MB to nagrywarka
jakby zacina sie w pewnym momencie,zawiesza naped.Pozniej komp widzi czysta
płyte ale juz Nero widzi to co niby tam wczesniej nagrał.Sprawdzalem tez
innymi programami do nagrywania i jest podobnie.Rozni sie tylko momentem
zawieszenia sie.
Mam nowy bios napedu,nowy sterownik płyty,kontrolery IDE sa ATA Ultra DMA.
Dodam ze od czasu do czasu udaje sie cos wypalic wiekszego.Zauwazyłem też ze
nie ma problemow z nagrywaniem filmow czy kilkoma.
Co to moze byc?
Bardzo dziekuje.