Re: Nagrywarki DVD - testowanie jakosci

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 20:14:53 MET DST

homereska napisał(a):

> Jak i czym przetestowac dokladnie naped? Mam namysli jakosc zapisu,
> odczytu, poprawdnosc dzialania samego napedu itp itd...

Jakość zapisu sprawdzasz puszczając odpowiedni test na nagranej tym
napędem płycie (najlepiej dobra, markowa - jak Verbatim).
Programy które do tego służą to m.in. CD-DVD Speed z pakietu Nero
(zakładka "DiscQuality") a dla LiteOnów również KProbe.
Wynikiem testu będą wykresy, o ich interpretowaniu pisałem tutaj już
wiele razy i jakoś dzisiaj nie mam ochoty się powtarzać, odsyłam do
archiwum. :)

# /George Orwell - Rok 1984/