Re: wiecie moze gdzie mozna kupic klawiature do laptopa Tosiba Satellite A25 ????

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 17:12:08 MET DST

Dnia Tue, 29 Aug 2006 15:50:45 +0200, Robcio tak nawijal:

> wiecie moze gdzie mozna kupic klawiature do laptopa Tosiba Satellite A25
> ????
> (w serwisie mi zaproponowali 430zl - w sklepach sieciowych w stanach jest po
> 70usd na e-bayu po mniejz niz 20usd, ale troche boje sie tak kupowac i nie
> wiem ile wyjdzie za przesylke)

Jaki producent?
Jak chcesz to ja mam nowa chicony, nie ma niestety gornych nakladek
na kursorze i lewym alcie. Lezy u mnie chyba pol roku, wiec jesli
masz taka to moge Ci po prostu poslac.

Tylko wazny producent, bo 'noze' sa ustawione w roznych kierunkach.
http://www.fran.pl/pub/toshi_keyb.jpg

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...