Re: Tania karta graficzna AGP - G450 ?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 15:51:38 MET DST

> Hmmm - a co to ma byc za zestawienie? Bo jesli chodzi o wydajnosc
> to absolutnie nie zgodze sie ze TNT[1] i TNT2 M64 byly mniej wydajne
> w 3D od G450.

Zestawienie pod koniec strony:
http://users.erols.com/chare/video.htm

Wydaje mi sie, ze to bylo spisane na podstawie staaaarych
testow wlaczajac to obsluge Glide, OGL, DX5/6 i czort wie
jakie jeszcze cuda na kiju...

Tak czy inaczej - pozwala sie na szybko zorientowac gdzie
umiejscowic dany uklad.

> Inna sprawa ze teraz ma to marginalne znaczenie. Zaleta TNT w
> stosunku do matroxa pod win32 sa niewatpliwie detonatory - AFAIR
> do 44.xx obslugiwaly nawet TNT1, a sterowniki Matroxa sa strasznie
> stare i to czasami wychodzi.

A owszem... zdazaja sie cuda zamiast tekstur i inne kwiatki...

Za to jakosc obrazu w 2D zostawia wiekszosc "chinskich" PCB
z TNT na pokladzie daleko z tylu. Zwlaszcza w wiekszych rozdzialkach.

Pozdrawiam,
Vituniu.