Theatrix 550 pro - BIOS

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 14:06:09 MET DST

Przy flashowaniu biosu w grafice przez własną głupotę nadpisałem bios w
tunerze Sapphire Theatrix 550Pro. Wielka prośba do posiadaczy w/w karty!
Ktoś mógłby sczytać ten bios i podesłać do mnie? W razie problemów daję
instrukcję ja to zrobić. Ściągnąć plik:
http://www.pclab.pl/zdjecia/artykuly/stolarczyk/his-x1800-iceq3/xl1.zip
Rozpakować. Na dyskietkę startową z DOS-em przekopiować pliki atiflash.exe
i atiflash.chg. Uruchomić komputer z dyskietki. wpisać:
atiflash -s 0 550.rom 80
Wysłać do mnie plik 550.rom i czekać na moje gorące podziękowania.