Re: nagrywarka czy trefne cd?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 12:32:25 MET DST

maly 15 napisał(a):

> najpierw uruchom nero > tryb kasowania cdrw,
> jak bedziesz naciskał button "kasuj zawartość cdrw" > wtedy wsuń plytkę do
> napędu ; powinna się dobrze wyerasować :~!

Hint: Jeśli będzie kręcił płytą i migał diodą jedną minutę, drugą,
trzecią, czwartą i będzie się wydawało, że nic z tego, to lepiej dać mu
trochę czasu. Tak u mnie było - nagrywarka za nic nie mogła złapać
płyty, nero wyglądało na zawieszone, a tymczasem wystarczyło mu dać
trochę czasu i płytę udało się uratować. Tyle tylko, żę to chyba trochę
inna sytuacja niż u Ciebie.

# /George Orwell - Rok 1984/