sb0220 i sterowniki kx

Autor: Bartek Stanczyk <stanczykNO_at_SPAM.post.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 12:01:38 MET DST

Szanowni grupowicze,
mam sb 0220. Zainstalowałem sterowniki KX, bo tak mi polecono. Faktycznie -
na początku wszystko działało. A teraz - nie wiadomo skąd - przestał działać
mikrofon. Teraz mam tak, że dźwięk normalnie słyszę, a na Skype ludzie mnie
nie słyszą. Gdy mam włączone radio internetowe i włącze rejestrator dźwięku,
to nagrywa się to, co leci w głośnikach. "Suwaki" w mixerze mam na górze.
Wiem, że trzeba coś zmienić w ustawieniach kx - jednak za dużo dla mnie tam
tych opcji - metoda prób i błędów nie daje rezultatów.
Przysyłam moje ustawienia:
http://tinyurl.com/rtf22

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Bartek