Re: Zestaw komputerowy - prośba o opinie...

Autor: Paweł I. <cuif(małpa)_at_(wytnij>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 11:54:04 MET DST

> Witam !!
>
> W najbliższych dniach będę sobie składał komputer. Mam więc prośbę o
> udzielenie kilku opinii na temat poniższego zestawu:
>
> Procesor: Athlon 64 X2 4200+ AM2
> Płyta główna: Gigabyte M55S-S3
> Pamięć RAM: 2 x 512 MB Kingston 667 MHz CL5
> Grafika: Gigabyte GeForce 7300 GT 256 MB 128b
> Dysk twardy: Samsung 250 GB S-ATA2 7200rpm 8MB cache
> Chłodzenie procesora: Arctic Cooling Freezer 64 PRO
>
> Nie wiem tylko czy tą płytę główną opłaca się brać. Wcześniej miałem
> zamiar zakupić MSI K9N Platinum ale z tego co słyszałem są awaryjne.
> [...]

witam
sam niedawno musialem cos nowego skombinowac
oto co wyszło:
1.Procesor AMD2 3200+ (ok 320) - narazie nie ma co sie pchac w
dwurdzeniowce bo nie ma za dużo aplikacji wykorzystujących ich potencjał,
mysle ze za roznice w cenie procesorow powinienes kupic lepsza karte
graficzna
2. Plyta DFI Infinity NF ULTRA II-M2 (ok 360)- mysle ze b.d wybor, mozesz
sobie o tej płycie poczytać na forum purepc -
http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=208702 polecam rowniez
porownanie popularnych (czyt. tanich) plyt AM2 -
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1700-7, płyta ma jedna dosc istotna
wade - dosc glosny coller na NB
3. Ram, ja zakupilem Geila 800 cl4 ok 450 - czestotliwosci pamieci
ponizej 800 moga ograniczac procesory z wyzszym taktowaniem (na
pamieciach za bardzo sie nie znam, jet to opinia sprzedawcy)
4. grafika 7600 GS 256 ram 1.2 ns Galaxy zalman - cicha i wydajna karta,
obecnie dość cięzko kupić poza Allegro , po lekkim podkreceniu leci
lepiej niz krecona 7600 gt
+dobry zasilacz (od 100 PLN)

do reszty nie mam zastrzezen
-