Re: nagrywarka czy trefne cd?

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 10:52:37 MET DST

> Kupilem sobie plytke cdrw 700mb firmy sony
> Pierwszy raz nagralem na nia pare plikow metoda kopiuj/wklej w windowsie
> xp
> Pozniej wykasowalem zawartosc plyty pod nero 7.0 i o dziwo pozniej plyta
> traktowana jest jako plyta inna niz wielokrotnego zpaisu,jest czysta ale
> nei
> moge na niej ani zapisac ani jej ponownie skasowac, co mam zrobic?
> czy to wina nagrywarki czy cd?

mialem taka sytuacje:
plyta cdrw jakiejs dziwnej fismy dzialala dobrze przez rok na nagrywarkach
asus, sony i lg, ale po wlozeniu do palnika w laptopie toshiby, i nagraniu
wlasnie spod windowsxp stala sie niemozliwa do wyczyszczenia i ponownego
nagrania...
moze to wlasnie wina nagrywarki, ewentualnie nagrywarki+windowsxp?
(w toschibie plyty cdr nagrywaja sie dobrze, ale z innym cdrw juz nie
ryzykuje)