Re: RATUNKU! Wymiana matrycy WXSGA+ w notebook'u - 5500PLN!!

Autor: Arek B. <arek75_at_onet.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 10:26:52 MET DST

Ogrodnik napisał(a):
> Lenovo (AC Service, W-wa)zażądał za naprawę 5500PLN - dokładnie tyle co
> kosztował cały <w sumie wypakowany> notebook.

Tu jest Polska. Zadupie elektroniczne Europy. Przyzwyczajaj się.
Gdy chciałem oddać do serwisu drukarkę epsona ze spaloną głowicą to
serwis wstępnie wycenił koszt głowicy w wysokości ceny nowej drukarki
lepszego modelu plus robocizna. Gdy chciałem oddać do serwisu skaner
epsona z przepaloną świetlówką, "autoryzowany" serwis najpierw
ściemniał, że nie poda ceny świetlówki, bo najpierw muszą przeprowadzić
"ekspertyzę" za którą z góry biorą 150zł. A potem cena świetlówki, koszt
jej sprowadzenia na specjalne zamówienie plus robocizna.
Nie oddałem do naprawy ani jednego ani drugiego, nigdy już nic nie kupie
marki epson i nigdy nie będę inwestował w markowy sprzęt, który i tak
mogę wyrzucić na śmietnik jak by to był niemarkowy bez jakiegokolwiek
wsparcia technicznego ale za to jest dwa razy tańszy.