Problem z odpaleniem programu

Autor: Piotr <expander.max_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 23:17:57 MET DST

Witajcie,
Mam taki oto problem - przy odpalaniu programu Corel pojawia mi się komunikat:

"Instrukcja spod 0x270c717c odwołuje się do pamięci 0xffff90c3. Pamięć nie
może być "Read" Kliknij przycisk OK aby przerwać działanie aplikacji"

Po czym program przestaje mi się ładować - ktoś może się z tym już spotkał?
Kto mógłby mi pomóc rozwiązać ten problem? Bez corela w moim przypadku to jak
bez ręki... Dodam że w trybie awaryjnym program się normalnie ładuje i
problemu nie ma. Czym to może być spowodowane?

pzdr
Piotr