porównanie kart na AGP i PCI-E

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 21:29:36 MET DST

Czy istnieje jakieś porównanie kart AGP i PCI-E?
Chodzi mi o to, by stworzyć dwa podobne systemy - jeden z płytą zawierającą
AGP, drugi PCI-E (lub płytą, która ma oba gniazda) i wykonać benchmarki.
Nie potrafię czegoś takiego znaleźć w sieci.

W szczególności chodzi mi o znalezienie karty PCI-E będącej odpowiednikiem
Radeona 9800 (sucha informacja, że jest to "x800" albo "x600" mi nie wytarczy,
chcę zobaczyć wyniki).

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies