Re: tani notebook, moze ACER ?

Autor: fArmer <Bartek.Pasierb_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 19:53:39 MET DST

Witam
Od miesiaca dzialam na Acerze 2434NWLMi
http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cennik_190/towar_karta_26830/Acer_TravelMate_2434_NWLMi_LXTC30C018.html
dokladnie ten model + 512 ram , i jestem zadwowolony - zadnych klopotow
technicznych. Z praca w Acrobat Prof 7 nie ma problemow, a i grafika w
Corelu wyglada niezle.
Kupilem ze wzgledu na cene i doswiadczenia kilku znajomych od kilku lat
pracujacych na uzywanych(w chwili zakupu 1-2 rocznych) acerach - nie
mieli problemow.
Dla mnie alternatywa byl:
http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cennik_178/towar_karta_22305/Fujitsu_Amilo_PRO_V2035_VFYAPED20356-1C3PL.html
uparlem sie na panorame - troche wiecej sie na ekranie miesci. Plusem
simensa jest nowsza technologia - sata i ddr2, ale jest drozszy.
Odradzam zakup sprzetu "kompletnie" nie markowego typu aristo, mam zle
wspomnienia z lapem firmy fudita ;)
Pozdrawiam