Re: SAPPHIRE THEATRIX 550PRO vs WINFAST PVR 2000

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 19:13:03 MET DST

Dnia Mon, 28 Aug 2006 17:53:07 +0200, Mariusz napisał(a):

> No i co wtedy? Chyba jakoś sobie z tym radzicie?
>
> pozdr
> Mariusz

Nagrywam TV przez starego AiW 9800 na drugim komputerze. Do oglądania na
T550 używam winampa (ten przez wtyczkę TV potrafi wyciągnąć z tej karty
stereo. No, ale w nim się wszystko ręcznie ustawia (jak by ktoś miał
fantazję to ustawi SECAM z angielskim dźwiękiem ito jeszcze w 60 Hz). T550
(i wszystkie znane mi programy, które go obsługują) wykorzystują DX9 i
kstvtune.ax made in microsoft, a tam nie jest uwzględniony polski standard
dźwięku.