Pytanie o SB Audigy 4

Autor: Puszka <puszka78wytnijmnie_at_go2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 18:54:20 MET DST

Witam

Kupilem karte CREATIVE SOUND BLASTER AUDIGY 4 EAX HD GTS 7.1
Zastanawiam sie czy dobra karte mi przyslali. Pisze na niej ze to SOUND
BLASTER AUDIGY 4.
Zastanawiam sie tylko jak podpiac pod nia zestaw glosnikow 7.1 skoro na
karcie sa tylko 3 wyjscia. Poza nimi jest wejscie liniowe, na mikrofon i
digital io.
Czy napewno przyslali mi karte pod 7.1 czy moze wkradl im sie blad i
podeslali jakas audigy 4 ale na 5.1??

Pozdrawiam

Puszka