Re: Wymienne dyski twarde a BIOS

Autor: Dygi <dygimail_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:54:35 MET DST

Dnia Mon, 28 Aug 2006 16:39:16 +0200, TW napisał(a):

> A Twoim zdaniem opisane przeze mnie próby ze zworkami i taśmą były
> robione tak na chybił-trafił?

Pomijając powyższą dygresję.. Miałem kiedyś taką sytuację, że na taśmie
jednej / dwóch, podłączałem dysk swój i od kolegi. Po odłączeniu tegoż
dysku coś się stało ze sprzętem i do tamtej pory, te dwa dyski musiałem
podłącząc antylogicznie.. Ten co miał być masterem dawałem na slave a ten
co miał być slave, dawałem zworką na master. I wtedy działały. Cel był
osiągnięty, chociaż na logikę nie bardzo. Sporo czasu zajęło mi
wypróbowanie czegoś tak nielogicznego..

--
Pozdrawiam
Krzysztof Szynter aka Dygi